Привернути увагу молоді до екологічно важливих проблем був покликаний і конкурс рекламних плакатів «Green Ads», що уперше пройшов в Інституті журналістики. Організатори отримали понад 30 студентських робіт,  автори трьох найкращих були відзначені подарунками.
До складу журі увійшли директор Інституту журналістики – Володимир Різун, викладачі, копірайтер міжнародного мережевого агентства Saatchi&Saatchi та графічний дизайнер  рекламного агентства BBDO.
«Роботи студентів особисто мене дуже вразили, адже вони піднімали гострі екологічні проблеми та були виконані дуже професійно. Сподіваюся, такий досвід знадобиться їм у майбутньому, адже коли ти створюєш рекламу для комерційного сектору – це одне, а зовсім інше – створити рекламу, яка здатна змінити світ», – зазначив Сергій Шилінгов, співвласник TemposWEB, одного з топових агентств інтернет-реклами в Україні.
Організаторами конкурсу стали студенти кафедри «Реклама і зв’язки з громадськістю». Кращі роботи увійдуть до брендбуку «Добрі справи. 70 років Інституту журналістики».
Вітаємо переможців: Марію Трофіменко, Максима Потаповича та Михайла Пилипчука та бажаємо нових досягнень!