315345_141761199296981_800648938_nCтуденти кафедри міжнародної економіки та маркетингу економічного факультету взяли  участь у міжнародному дослідницькому проекті X-Culture. В результаті 4 команди за участю студентів кафедри увійшли до двадцятки найкращих, посівши 5, 9, 14 та 16 місця (загальне число поданих для розгляду проектів – 302).

X-CultureInternationalStudentsCollaborationProject– транснаціональний проект, який двічі на рік об’єднує тисячі студентів, що спеціалізуються  з міжнародного бізнесу, провідних університетів світу для розв’язання актуальних бізнес-завдань. Організатор проекту – Університет Північної Кароліни в Грінсборо (США). В осінній сесії проекту взяли участь понад 2000 студентів із 81 університету  40 країн світу.

Мета проекту X-Culture – надати учасникам змогу відпрацювати навички розв’язання складних управлінських завдань для чинних підприємств В2В та В2С ринків. Цього року для аналізу були подані кейси компаній Lowe’s, Re:cycles: BicycleSales & Service та HomeDepot (США), DaimlerAG та VolkswagenGroup (Німеччина), TataMotors (Індія), TrasluzCasualWear (Іспанія) та інші.

Студенти  різних країн протягом 8 тижнів працювали в міжнародних командах по 6-7 учасників, навчаючись розв’язувати управлінські проблеми в крос-культурному середовищі.

В осінній сесії проекту взяли участь студенти 1-го курсу магістратури спеціальностей “Міжнародна економіка” та “Бізнес-адміністрування”. Науковими керівниками студентських команд від України виступили доценти кафедри міжнародної економіки та маркетингу Н.Ю.Кочкіна та О.Ю.Пригара.