diti-na-5-tuНіна СЬОМКІНА,
Поліна БАЙКОВА,
факультет соціології, студентки

Фінал першого соціологічного Хакатону – практичного інтенсиву з розробки проектного рішення в сфері соціального життя – пройшов на факультеті соціології.
Чотири команди, які складалися зі студентів різних курсів, презентували результати своєї чотириденної інтенсивної роботи – розробки проектного рішення соціальної кампанії «Залишайся в Україні!» Проблемне коло кампанії молоді соціологи мали визначити самостійно. Усі команди зробили акцент на проблемі «витоку мізків» (brain drain) та прагненні української молоді навчатися у західних вишах. Маючи у сформульованому завданні часові та фінансові обмеження, кожна команда прагнула максимально продуктивно та ефективно впоратися з поставленою задачею: розробити сценарій діяльності, визначити цільову групу, відзняти відео та створити логотип, слоган із серією постерів кампанії, а також визначитися з критеріями оцінки ефективності власного проекту. Словом, показати у всьому спектрі можливості студентів-соціологів як майбутніх соціальних технологів та аналітиків.
Кожній команді допомагали ментори – випускники факультету. Така співпраця виявилася результативною, адже віковий лаг був невеликим і команди не потрапили під ефект дисбалансу світогляду поколінь.
Команди підготували оригінальні та подекуди неочікувані презентації, які продемонстрували здатність учасників справитися з поставленою проблемою. Вони пропонували шляхи не просто корегування, а й подолання її.
Члени журі, яке складалося зі співробітників провідних компаній у галузі соціології, високо оцінили  рівень можливостей студентів факультету та визначили команду «Абажур»  переможцем KNU Sociology Hackathon 2016. Переможці отримали подарунок у розмірі 5000 грн. від компанії Kantar TNS, партнерів соціологічного хакатону.