неграНігерійка Нваодух Еберне Олучі здобуває ступінь PhD на факультеті соціології КНУ. Нині вона працює над дисертаційним дослідженням «Фемінізація бідності: порівняльний аналіз Нігерії та України» і самостійно сплачує за навчання. Чому дівчина обрала для навчання в аспірантурі саме наш Університет і як почувається у нашій країні, розповідає сама Еберне:

– За кордоном КНУ імені Тараса Шевченка – широко відомий вищий навчальний заклад. Я вирішила навчатися в Україні тому, що  хотіла здобути важливий досвід у галузі соціології в країні, дуже несхожій на мою. Крім того, я знала, що Університет проводить ґрунтовні дослідження  саме у тій галузі, яку я вивчаю. Важливим аргументом на користь КНУ також стало те, що мої близькі, які вже мали досвід навчання, рекомендували мені цей університет.
Я вивчала соціологію, здобуваючи освітній рівень бакалавра та магістра, тому була відкрита до різних культур. Я намагалася осягнути світ, споглядаючи його з різних кутів зору. Так, моїм першим враженням про Україну став незвичний холод та прекрасні краєвиди.
Моїми сусідками по кімнаті стали дівчата з Нігерії та Чаду, які володіли англійською. Вони допомогли мені познайомитися з життям у гуртожитку. Згодом я потоваришувала зі студенткою першого курсу, кіпріоткою на ім’я Ефтіція, яка зробила моє перебування тут ще цікавішим і різноманітнішим.
Я навчаюся англійською мовою, у моїй групі небагато студентів. Проте, я здобула чудовий досвід спілкування поза межами аудиторії. Українці дуже ввічливі та помірковані. Коли вони пізнають тебе краще, то стають ще більш приязними.
Науковим керівником для мене призначили доцента Світлану Бабенко, але коли б я самостійно обирала керівника, то не змогла б знайти кращого – завжди відчуваю інтелектуальну та людську підтримку з її боку.
Мої академічні успіхи також були б неможливими без завідувачки кафедри професора Ольги Куценко, її слушних порад та рекомендацій.
КНУ імені Тараса Шевченка я  порадила б будь-якому іноземцеві, який хоче навчатися в Україні. Тут багато можливостей для забезпечення легкої  інтеграції та адаптації студента задля  комфортного навчання.