1160372527Наталія Мацибок-Стародуб.

Упродовж 18–25 січня 2021 року науково-педагогічні працівники КНУ імені Тараса Шевченка мали нагоду стати слухачами пізнавального освітнього курсу «KNU Teach Week».

співорганізаторами цього року стали Сектор працевлаштування студентів та аспірантів у партнерстві із агенцією UGEN. Інформаційну й організаційну підтримку освітньому курсу було надано Науково-методичним центром організації навчального процесу й Центром комунікацій.

Від понеділка до п’ятниці включно викладачі й науковці КНУ щоденно прослуховували по дві лекції онлайн, а вихідні й будень 25 січня 2021 року могли присвятити відточенню набутих знань, умінь і навичок та подальшого складання фінального тесту.
Доповідачами для науково-викладацької спільноти Університету стали представники компаній KPMG в Україні, ДТЕК, JTI і UGEN, які виступили запрошеними лекторами занять «KNU Teach Week». До участі в заключній панельній дискусії долучилися працівники IT-компанії Genesis. Експертну спільноту Київського національного університету імені Тараса Шевченка як доповідачі, модератори або учасники важливих подій представляли:

проректор з науково-педагогічної роботи Володимир Бугров,
керівник Науково-методичного центру організації навчального процесу Андрій Гожик,

керівниця сектора моніторингу якості освіти НМЦ ОНП Дарія Щеглюк,
v заступник декана географічного факультету Олег Гринюк,
асистент Інституту права Костянтин Зеров,

провідний журналіст газети «Київський університет» Центру комунікацій КНУ Дмитро Кругляк,
асистент факультету радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем Іван Коломієць,

професорки філософського факультету Ірина Маслікова й Марія Рогожа.
Доповідачі й тренери, які представляли українські комерційні структури й сам Університет, задоволено відзначали високий фаховий рівень усіх слухачів курсу, раділи активності викладачів в опануванні нових знань і навичок, а також відповідальному ставленню учасників курсу до занять. Прослухати дистанційно лекції «KNU Teach Week» щоденно збиралося від 350 до 420 працівників Університету. Упродовж тижня насичених занять слухачі опановували такі теми, як структура й інструменти розробки дистанційних курсів; інформаційні платформи для проведення лекційних та практичних занять; інструменти для створення навчальних презентацій і візуалізованого викладу матеріалу; інструменти геймифікації в освітньому процесі; мотивація студентів до навчання; особливості авторства робіт; аспекти утримання уваги слухачів; академічна доброчесність у дистанційній освіті; контроль знань у режимі online; етика віртуального спілкування. Завершенням освітнього циклу стало проведення панельної дискусії «Розвиток компетенцій викладачів завдяки кейсам для бізнесу».
За результатами проходження циклу занять викладачі мали можливість успішно скласти фінальний тест і отримати сертифікат про підвищення своєї кваліфікації. Окрім цієї важливої складової, учасники охоче ділилися враженнями від курсу. Зокрема, Світлана Шибіріна зауважила: «сподіваюся, що така практика співпраці бізнесу й Університету сприятиме подальшому впровадженню подібних освітніх циклів та стане доброю традицією», Марія Казьмирчук захоплено ділилася особистими міркуваннями: «знаходжу для себе корисні поради для вдосконалення освітнього процесу й викладацького самовдосконалення, тож палаю бажанням застосувати отримані знання на практиці!».
Ключові підсумки щодо впровадження освітнього курсу «KNU Teach Week» підбив проректор Володимир Бугров: «Професійний розвиток викладачів був і залишається важливою складовою навчально-наукової діяльності КНУ імені Тараса Шевченка. Із плином часу змінюються як підходи до навчання, так і актуальні освітні інструменти. Амбітне завдання запровадженого освітнього курсу полягало в ознайомленні всіх охочих із певними інформаційними платформами й особливостями роботи на них, у формуванні багатогранного розуміння принципів і засад оцінювання навчальних досягнень студентства за умов ведення освітнього процесу в дистанційній і змішаній формі, а найголовніше – привчати викладачів до того, щоб власним прикладом мотивувати студентів до успішної самоосвіти й академічної доброчесності на всіх етапах навчального процесу».