17Наталя СТАРОДУБ

Студенти Інституту журналістики КНУ не лише опановують мистецтво написання матеріалів для ЗМІ, працюють під час прямих ефірів, знімають відеосюжети, а й створюють неймовірні культурно-мистецькі проекти. Одним із останніх став «Читач року», проведений наприкінці 2017 року Бібліотекою ім. М. Максимовича та його сумлінними розробниками, студентами-другокурсниками освітнього напрямку медіа-продюсування.
Як зізнаються учасники творчого студентського об’єднання «Покоління», «Читач року» – не перший їхній захід. Як повноцінний річний проект об’єднання утворилося під час проходження студентами навчально-освітнього курсу «Проекти для жінок». Дисципліна поєднує засвоєння студентами теоретичного матеріалу та відпрацювання навичок успішної роботи з новітніми каналами медіа-комунікацій. Саме тому учасники університетського «Покоління» не лише розроблюють креативні сценарії мистецьких заходів, а й записують для них мотиваційні відеоролики, які поширюють на каналі YouTube, ведуть сторінки спільноти у соціальних мережах.
Щоб вирізнятися серед інших студентських ініціатив, стартапів і проектів, учасники «Покоління» не лише ретельно обмірковують проведення кожної культурно-мистецької події, а й розробили відповідну символіку. Студенти вже мають логотип проекту, його девіз («Покоління, якому море по коліна!») і навіть креативні футболки, які вдягають під час заходів.
«Читач року» у 2017-му став для «Покоління» і своєрідним підсумком (захід зараховувся як елемент семестрового тематичного оцінювання), і певним викликом, бо ж масштабність події передбачала якнайширше залучення студентських творчих здібностей (розробка ігрових локацій, облаштування їхнього інтер’єру та створення відповідної атмосфери).
Здається, «Покоління» успішно подолало всі виклики: студенти поєднали благодійну мету заходу (збір дитячих книжок для пацієнтів київської лікарні «Охматдит») із численними конкурсами й вікторинами для відвідувачів бібліотеки. А щоб стимулювати читачів до рухової активності, їхні ігрові зусилля монетизували за допомогою спеціальної вигаданої валюти, буккойнів, які можна було вільно обміняти на безалкогольний глінтвейн або тістечка.