IMG_0084Богдан РУБЛЬОВ,
факультет кібернетики,
професор

Усі діти талановиті, але дуже важко визначити (особливо батькам), які саме здібності у дитині варті того, щоб їх розвивати. У когось закладений хист до малювання, хтось – природжений футболіст. А ось чи є в дитини схильності до природничих наук та чи потрібно батькам обирати для її подальшого навчання математичний ліцей, четвертий рік поспіль допомагає визначити міська олімпіада з математики для учнів 4–6 класів. Цієї зими вона так само відбувалася під егідою Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Офіційно ІІІ етап математичних олімпіад проводиться для учнів 7—11 класів, тому дуже важливою є цьогорічна ініціатива щодо організації аналогічного заходу і для молодших школярів. У часи ЗНО, «Кенгуру» та різноманітних тестів, які спонукають вгадувати відповідь, роль олімпіад значно зростає. Це фактично перший у житті школяра захід, де усі свої міркування йому доводиться аргументувати. Адже просто вгадана відповідь на цьому змаганні балів майже не приносить!
Величезна подяка керівникам та співробітникам механіко-математичного факультету та факультету кібернетики, які витримали величезний потік майже 600 юних талантів. А також – студентам факультету кібернетики, які провели якісну і швидку перевірку такої шаленої кількості робіт, допомогли в організації заходу і проведенні апеляції.
Усі деталі (завдання, фотогалерею, результати тощо) проведеного заходу, як завжди, можна знайти на сайті: http://matholymp.com.ua/

Василина Колоша,
економічний факультет,
асистент

Поринути у цікавий та захопливий світ економіки – однієї з найважливіших сфер людської життєдіяльності – змогли школярі – учасники IIІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки, що відбувся на економічному факультеті. Його адміністрація, викладачі, аспіранти і студенти доклали максимум зусиль для створення належних умов для продуктивної роботи всіх учасників олімпіади.
При підготовці турніру організатори врахували той факт, що кожен його учасник, попри свій юний вік, – неповторна творча особистість зі своїми поглядами, думками та переконаннями. Але усіх конкурсантів об’єднує любов до економіки, прагнення зрозуміти надскладні господарські процеси сучасності, розвинути своє економічне мислення та світогляд. Тому завдання, які отримали учні, не лише перевіряли їхні базові знання з економіки, але й потребували від них творчої уяви, нестандартного мислення, залучення власного життєвого досвіду, уміння обґрунтовувати та відстоювати свої погляди щодо вирішення актуальних проблем посткризового розвитку України.
Результати олімпіади не тільки продемонстрували бажання українських школярів вивчати економіку, а й засвідчили високий рівень підготовки конкурсантів, не залишивши у компетентного журі жодних сумнівів у тому, що переможці перших турів шкільної олімпіади з економіки невдовзі формуватимуть плеяду майбутніх економістів – українську еліту, здатну до нестандартного вирішення складних економічних проблем та спроможну зробити Україну багатою і процвітаючою країною.