10114251Нещодавно в Харкові відбувся фінал VIII Міжнародного студентського конкурсу рекламних та PR-проектів «Золотий компас», який зібрав понад 700 студентів із 69 вищих навчальних закладів України, Білорусі, Грузії, Казахстану, Латвії, Росії, Туркменістану. З року в рік популярність заходу зростає, адже інноваційні ідеї учасників привертають увагу і науковців, і практиків.
«Золотий компас» для наших студентів — це організація якісної командної роботи: кооперація та розподіл завдань між учасниками, таймінг, самоорганізація та реальна оцінка власних сил. Конкурс — приклад результативної співпраці з реальною компанією — стартапом Preply.com., яка допомагала розібратися в маркетингових деталях, ділилася досвідом, ідеями та баченням. Загалом змагання стали цінним досвідом, джерелом цікавих контактів і зарядом драйву для продовження роботи у PR.
Студенти Інституту журналістики КНУ вибороли перше місце в секції PR «Соціальні та освітні ініціативи», де захищали свій проект “5 o’clock”, мета якого — вивчення англійської мови онлайн. Командний переможний дух, взаєморозуміння, злагоджені дії дали добрий результат.
Тож щиро вітаємо Ірину Купчинську, Марину Майбороду, Валерію Крутських та Вікторію Мошкіну з перемогою!

 

Л. ВЕЖЕЛЬ,

доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю