IMG_2800На кафедрі стилістики та мовної комунікації Інституту філології приємна новина:  вийшов друком словник «Нові слова та фразеологізми в українських мас-медіа». Це перше лексикографічне видання, створене за участі молодих дослідників спеціалізації «Медіалінгвістика». Зібраний матеріал дозволяє показати динаміку розвитку української мови в масовій комунікації.
Автори нової лексикографічної праці – професор Лариса Шевченко та доцент Дмитро Сизонов. До інноваційної праці долучилися студенти медіалінгвістичного гуртка. Словник налічує понад 400 нових слів та фразеологізмів, що репрезентує реальний стан і статус української мови у засобах масової інформації. Лексикографічне видання під керівництвом професора Лариси Шевченко є щорічним та продовжує кафедральну серію проекту «Ідеї, постаті, тексти в українській культурі». Особливістю словника є «живе» представлення нових слів, медійних фразеологізмів та їхніх семантичних відтінків і трансформацій, що виникли й активно тиражувалися в українських медіа за період 2012-2017 рр. Автори опрацювали понад 50 електронних та друкованих видань, проаналізували кілька десятків промов та інтерв’ю політиків, здійснили опис рекламних кампаній України. Збір матеріалу триває, і в новому виданні будуть представлені нові слова та фразеологізми медійного простору за 2017-2018 рр.