2Ольга ХИЛЯ,
координаторка проєкту

У грудні 2020 р. свій четвертий старт взяв навчальний проєкт хімічного факультету «Лекторій для юних хіміків». Так, нам уже чотири роки – багато це чи мало?
Для факультету Лекторій став цінним досвідом – це справжній марафон пізнання, унікальна можливість для учнівської молоді осягнути хімічний світ у всій його красі та логічній довершеності, зрозуміти сутність та перспективи хімічного фаху. Проведено десятки лекцій та майстер-класів, сотні дослідів та захопливих експериментів, і щовересня аудиторії факультету зустрічають колишніх лекторійців у лавах першокурсників.
2020 рік поставив нові виклики у всіх сферах діяльності і, звісно ж, перед освітянами. Минулий семестр став для навчального процесу полем для нових експериментів та освоєнням низки інструментів дистанційної освіти. Виклик прийнято.
Але як експериментальну науку загнати у тенета віртуального простору? Як зацікавити школяра експериментами «з екрану»? Жоден карантин не зупинить справжніх поціновувачів науки! Отже, новий марафон почався: щотижня десятки годин підготовки експериментів, лекцій, відеомонтажні роботи. Люди та техніка працювали на межі можливостей, щоденна дистанційна робота зі студентами змінювалася активною підготовкою до кожного заняття Лекторію. І щотижня в ефір ютуб-каналу факультету виходила чергова прем’єра. Віртуальний простір швидко наповнився живими лекціями та дослідами, активними слухачами та дискусіями. До лекцій почали залучатися не тільки школярі, а й батьки, вчителі, колеги – на сьогодні це 12 тис. переглядів, і щотижня на нас чекає допитлива аудиторія по той бік екрану. Тож крокуймо разом науковими стежками!

Долучайтеся!