біо реЦеремонія відкриття першої віртуальної лабораторії була велелюдною: долучитися до нових технологій прийшло чимало студентів, викладачів, представників адміністрації КНУ й профільних міністерств.
Технологія VR (віртуальної реальності) дозволяє краще засвоїти матеріал, побачити органи і процеси в 3D-проекції в реальному часі, практично наживо спостерігати та відпрацьовувати маніпуляції, поєднати практику і великі обсяги інформації. Завдяки аудиторіям віртуальної реальності відкривається можливість об’єднати всі етапи навчання від ознайомлення до закріплення практичних навичок.
Виступаючи перед присутніми, ректор Леонід Губерський нагадав, що три роки тому рішенням Вченої Ради КНУ прийнято рішення про відродження в Університеті медичного напрямку. Нині на спеціальності «Медицина» навчається майже 1000 студентів.
– Запорука нашого успіху, – підкреслив ректор, – у потужному потенціалі ННЦ «Інститут біології та медицини» і серйозній матеріальній базі, яку ми будемо нарощувати з кожним днем. Технології віртуальної реальності містять у собі нові, найсучасніші можливості вивчення анатомії і медичних досліджень. Крок за кроком ми рухаємося від високих технологій у навчанні до вершин професіоналізму у майбутньому.
Для присутніх на відкритті відбулася демонстрація інноваційної технології віртуальної реальності, що дозволить підвищити ефективність освітнього процесу і навчальної мотивації та активності студентів.
В аудиторіях VR будуть проходити заняття, зокрема на кафедрі анатомії та патологічної фізіології, де студенти зможуть вивчати будову та властивості окремих органів людини та спостерігати процеси в організмі у цілому. Дві аудиторії укомплектовані окулярами віртуальної реальності, смартфонами, комп’ютерами, інтерактивною панеллю, мережевим обладнанням.
Відкриття аудиторії є також прикладом нового формату співпраці Університету й Фонду Бориса Колеснікова, що відповідає новим вимогам законодавства про вищу освіту.
Що думають студенти
про віртуальну лабораторію?

Анастасія Гурина,
студентка ННЦ «інститут біології
та медицини»:
«З віртуальними технологіями навчатися набагато цікавіше, адже вони дозволяють поєднати теорію і практику, засвоїти більше матеріалу, зробити навчання максимально наочним. Матеріал краще запам’ятовується, швидше сприймається. Можна роздивитися тривимірне зображення, збільшити, покрутити. Можна побачити, як взаємодіють системи й органи людини».