екоКаміла МАСЕНКО,
студентка Інституту журналістики

Активісти волонтерського екоруху Інституту журналістики «Зелений інститут» презентували свій соціальний проект на економічному факультеті, готуючи ґрунт для створення там нового еко-осередку.
Студентів кафедри підприємництва найбільше цікавило, як зародився проект, як залучати активістів, як взаємодіяти з викладачами та адміністрацією, щоб запроваджувати еко-інновації на масштабнішому рівні. Зараз ЕКО-рух набирає обертів, тому можна очікувати, що в наступному навчальному році наш Університет чекатимуть активні екологічні зміни.
– 30 травня ми плануємо взяти участь у заході для пошуку інвесторів, який організовує Інститут міжнародних відносин КНУ. Наш еко-проект змагатиметься за інвестора й завдяки інвестиціям «Зелений Інститут» зможе встановити не тільки бокси для макулатури, а й, наприклад, почати сортувати інше сміття й отримувати не іміджеві, а економічні вигоди! – ділиться планами pr-менеджерка проекту «Зелений інститут журналістики», студентка 2 курсу РЗГ Анастасія Откидач.
«Зелений інститут» радий вийти за межі локального проекту, маючи 9-ти річний досвід. Активісти готові допомагати іншим студентським осередкам започатковувати екологічні ініціативи.

Довідково: 9 років в Інституті журналістики діє екологічний студентський проект «Зелений інститут». Він зародився на практичних заняттях з предмету «Організація роботи прес-служби». За цей час було зібрано 5,5 тон макулатури, отримані кошти передано 5 соціальним закладам та студентам КНУ – бійцям АТО. У 2018 вперше проведено Еко-вечірку, до участі в ній студенти-піарники «Зеленого інституту» залучили спікерів – лідерів еко-руху України: Україна без сміття, Let’s do it Ukraine, Ozero. 15 квітня відбулася Еко-вечірка 2.0, яку підтримали 7 партнерів: ГК «Фокстрот», PepsiCo Ukraine («Садочок»), правильна кав’ярня Hack cafe, кафе-магазин здорової їжі «Без сахара», Перший туристичний центр, косметичні бренди Sabo shampoo та Boutique Sapo.